Play poker games on poker online and a complete review 888Poker review

Πρόγραμμα Συνεκπαίδευσης

Πρόγραμμα Συνεκπαίδευσης 2022-2023

Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2022-23 υλοποιήθηκε Πρόγραμμα Συνεκπαίδευσης  του τμήματος Β3 του 1ου Γυμνασίου Πανοράματος και της Β΄ Γυμνασίου του Ειδικού Γυμνασίου - ΓΕΛ ΕΑΕ Κωφών και Βαρηκόων Θεσσαλονίκης. Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί ήταν οι φιλόλογοι  Δελέλη Γεωργία του 1ου Γυμνασίου Πανοράματος και Ιορδανίδου Μάρθα του Ειδικού Γυμνασίου – ΓΕΛ  Κωφών και Βαρηκόων Θεσσαλονίκης.

Στόχοι του Προγράμματος Συνεκπαίδευσης:

  • Η ανάπτυξη δεξιοτήτων γνωστικών, κοινωνικών, ψηφιακών, συνεργασίας και επικοινωνίας μέσα από κοινές δραστηριότητες  παράλληλα για  μαθητές/ μαθήτριες διαφορετικών σχολικών πλαισίων
  • Η ευαισθητοποίηση σε θέματα σχετικά με τα Δικαιώματα του Παιδιού
  • Η διαμόρφωση στάσης αποδοχής της διαφορετικότητας μέσα από τη βιωματική μάθηση
  • Η προώθηση ενεργής υποστήριξης της εκπαιδευτικής και κοινωνικής συμπερίληψης

Στρατηγικές/ μέθοδοι διδασκαλίας που αξιοποιήθηκαν:

  • διδασκαλία σε μη τυπικά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα
  • συνεργατική διδασκαλία εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής εκπαίδευσης   
  • συνεργατική μάθηση σε  ομάδες
  • βιωματική μάθηση
  • αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων των ΤΠΕ

Περιεχόμενο του Προγράμματος Συνεκπαίδευσης

Στο πλαίσιο του Προγράμματος πραγματοποιήθηκαν διδακτικές επισκέψεις σε εξωσχολικούς χώρους και μια δράση που αναφέρονται  σε σχετικές ενότητες του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας (ενότητες 1, 2, 4, 5) της Β΄ Γυμνασίου. Συγκεκριμένα:

  • Διδακτική επίσκεψη στο Λαογραφικό Μουσείο Πανοράματος (13/12/22)

  • Διδακτική επίσκεψη στο ΙΣΤΟΡΙΚΟ - ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΝΤΙΩΝ ΠΑΝΟΡΑΜΑΤΟΣ (14/03/2023 )

Πραγματοποιήθηκε ξενάγηση στα εκθέματα των μουσείων, συλλογή πληροφοριών και εργασία σε ομάδες με φύλλα εργασίας για επεξεργασία θέματος σχετικού με ενότητες του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας.

Διδακτική δράση στο 1ο Γυμνάσιο Πανοράματος (7/02/23)  με θέμα το σύγχρονο συμπεριληπτικό σχολείο.

Η δράση περιλάμβανε:

  • παρουσίαση της νοηματικής γλώσσας
  • ομαδοσυνεργατική δραστηριότητα σχετικά με τα Δικαιώματα του Παιδιού και τη συμπεριληπτική εκπαίδευση
  • βιωματικό εργαστήριο με την υποστήριξη της «ΑΡΣΙΣ» (Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων) σχετικά με τη συνεργασία και την επικοινωνία που προωθούν την ανάπτυξη της συμπερίληψης.

Μετά από την κάθε δράση και τη συλλογή σχετικού υλικού, ακολουθούσε στην τάξη ανάπτυξη δραστηριοτήτων παραγωγής λόγου, δημιουργία μιας παρουσίασης, κατασκευή κολλάζ , δημιουργία ψηφιακού υλικού (παζλ, ερωτηματολόγιο kahoot).

Επιπλέον, οι κοινές δράσεις επισφραγίστηκαν με ανταλλαγή δώρων μεταξύ των μαθητών των δύο σχολείων.

Ευχετήριες κάρτες με το σύμβολο της αγάπης στη διεθνή νοηματική γλώσσα από τους μαθητές του Ειδικού Γυμνασίου – Λυκείου ΕΑΕ  Κωφών και Βαρηκόων

Κολλάζ με τις αρχές και αξίες του συμπεριληπτικού σχολείου από μαθητές /-τριες του 1ου Γυμνασίου Πανοράματος με τη βοήθεια της καθηγήτριας Εικαστικών κ. Σπάρταλη Άννας.

 

2011 Πρόγ/μα Συνεκπαίδευσης. Υδραγωγείου 2 Πανόραμα 55236, mail@1gym-panor.thess.sch.gr, tel: (+30) 2310 342 511.
Joomla