Play poker games on poker online and a complete review 888Poker review

Εντυπώσεις - Φωτογραφίες από την Τουρκία

Εμπειρίες από την Τουρκία

Δεν μπορώ να εξηγήσω με λόγια την εμπειρία μου από την Τουρκία! Χαίρομαι τόσο πολύ που πήρα μέρος στο πρόγραμμα Comeniusκαι που μου δόθηκε η ευκαιρία να ταξιδέψω σε μια ξένη χώρα.  Θα ξαναέπαιρνα μέρος αναμφισβήτητα!

Χάρη στο Comenius μπόρεσα να ταξιδέψω στην Τουρκία όπου γνώρισα παιδιά από διαφορετικές χώρες με άλλες πεποιθήσεις, κουλτούρες και ήρθα πιο κοντά στην Αγγλική γλώσσα μια και συνεννοούμασταν στα Αγγλικά. Τι καλύτερο από το να επισκεφτεί κανείς μια πανέμορφη πόλη ,όπως την Κωνσταντινούπολη, με τα έξοδα πληρωμένα και καινούριους φίλους;

Ήδη από την πρώτη μας μέρα εκεί καταλάβαμε πως θα ήταν αξέχαστα! Τα κορίτσια που μας φιλοξένησαν μας υποδέχτηκαν εγκάρδια, όταν ήρθαν να μας πάρουν από το αεροδρόμιο. Το μόνο που έχω να πω για την οικογένεια είναι ότι ήταν όλοι υπέροχοι και μου συμπεριφέρονταν σαν δεύτερή τους κόρη!
Η ροή της ημέρας ήταν κάπως έτσι: Ξυπνούσαμε το πρωί, και παίρναμε το λεωφορείο για το σχολείο. Με το που φτάναμε εκεί περιμέναμε να δούμε ποιό θα είναι το πρόγραμμα της ημέρας. Τα workshopάρχισαν την τρίτη με τέταρτη μέρα. Εγώ ήμουν στην Φωτογραφική ομάδα όπου ψάχναμε φωτογραφίες που βγάλαμε οι ίδιοι από μέρη που μας πήγαν για να φτιάξουμε το κόμικ. Όταν τελειώναμε με αυτά, είχαμε τις υπόλοιπες ώρες να κάνουμε ό,τι θέλουμε, δηλαδή να δούμε την Κωνσταντινούπολη!

Προσωπικά πιστεύω ότι η καλύτερη μέρα ήταν η τελευταία που μας πήγαν βόλτα με πλοίο στο Βόσπορο. Φάγαμε εκεί το πρωινό μας και κατά  την υπόλοιπη διαδρομή βγάζαμε αναμνηστικές φωτογραφίες, κάναμε αστεία και χορέψαμε παραδοσιακούς Τούρκικους χορούς!

Κανείς άλλος δεν μπορεί να  προσφέρει τέτοια εμπειρία! Δεν θα το ξεχάσω ποτέ!

Δανάη Κομνηνού

Εμπειρίες από την Τουρκία

Ενθουσιάστηκα μόλις άκουσα για το πρόγραμμα στο σχολείο αλλά τώρα που το έζησα, δεν υπάρχουν λόγια να το περιγράψω. Ήταν μια καταπληκτική και ωφέλιμη εμπειρία που δεν θα ξεχάσω ποτέ.

Η Τουρκία ήταν υπέροχη. Με την οικογένεια που με  φιλοξένησε δεθήκαμε αμέσως και από την πρώτη μέρα με είχαν εντάξει στην οικογένειά τους. Αν και πίστευα ότι θα είχα πρόβλημα με το φαγητό, είχαμε πολλές υπέροχες επιλογές. Την πρώτη μέρα έμεινα με την οικογένεια με την οποία αρχίσαμε την ξενάγηση σε όλα τα μαγευτικά μέρη της πόλης.

Από τη δεύτερη μέρα ξεκινήσαμε το σχολείο, στο οποίο μας είχαν φτιάξει μια μικρή γιορτή για τον ερχομό μας. Γνωριστήκαμε και αμέσως κάναμε παρέα με αρκετούς ανθρώπους καθώς όλοι ήταν πολύ ευγενικοί και πάντα έτοιμοι να σε βοηθήσουν. Δουλέψαμε πάνω στο τέταρτο κεφάλαιο της ιστορίας και το γυρίσαμε σε βίντεο σαν ασπρόμαυρη ταινία. Ανάμεσα στις σκηνές βάλαμε τα απαραίτητα λόγια σαν κείμενο. Η δουλειά μας απόδωσε.

Οι επόμενες μέρες κύλησαν γρήγορα, καθώς περνούσαμε σχεδόν όλη την ημέρα μαζί με την ομάδα από το σχολείο. Πηγαίναμε για φαγητό, σε μνημεία και σε διάφορες ξεναγήσεις. Την τελευταία μέρα πήγαμε όλοι μαζί στον Βόσπορο και τον διασχίσαμε με πλοίο. Απολαμβάναμε τον ήλιο καθώς  συζητούσαμε. Μετά αρχίσαμε τους χορούς. Το επόμενο πρωί φεύγαμε και αποχαιρετιστήκαμε θλιμμένοι στο αεροδρόμιο.

Μακάρι να ξαναβρισκόμασταν όλοι μαζί πάλι. Γενικά, το ταξίδι ήταν από τις ομορφότερες εμπειρίες της ζωής μου. Ξέρω ότι δεν γίνεται αλλά εύχομαι να ξαναζήσω κάτι παρόμοιο.

Φωτεινή Παπαφωτίου

2011 1ο Γυμνάσιο Πανοράματος - Εντυπώσεις Πολωνία. Υδραγωγείου 2 Πανόραμα 55236, mail@1gym-panor.thess.sch.gr, tel: (+30) 2310 342 511.